Results 1 to 10 of 10

Thread: Numb Belly

  1. #1

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    VIC
    Posts
    2,199

    Default Numb Belly

    As if you all weren't sick of me already I have another question....



    In the last 2 days, I have notcied that my belly feels a little bit numb. I can feel my hands touching it, but it's a different feeling... hard to describe. Kind of like when you've got pins and needles in your foot and you touch it, but it feels different to normal.
    I don't have pins and needles in my belly tho.
    And my little devilchild is still kicking the begeezers outta me! lol

    anyone else with a numb belly?

  2. #2

    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Brisbane
    Posts
    3,205

    Default

    I had that - still do. It feels really weird to touch, like you know you are touching it but it kinda feels like you're not at the same time!!

  3. #3

    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Sydney
    Posts
    2,614

    Default

    yep, i had it too - at the top of my belly.

  4. #4

    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Melbourne
    Posts
    843

    Default

    Yeah, mine's like that too!! Its very strange, I guess its from all the stretching???

    Kelly xxx

  5. #5

    Default

    I am right there with you. Feels very weird doesn't it. Must be from all that stretching.

  6. #6

    Join Date
    Oct 2006
    Location
    Melbourne
    Posts
    1,798

    Default

    Yep me too - weird isn't it?? I think its just because of the stretching.

  7. #7

    Default

    Its loss of sensation I believe. U can feel yourself touching your belly but it feels different than usual. I have this all the time but in my case its due to me having Multiple Sclerosis. I did have it however with my first pregnancy before I had this symtom perminately. The doctor told me that it was because the skin was stretching so tightly that is lost some sensation. Dont worry though it comes back anywhere within a couple of days to a couple of weeks after u have the baby. Hope this helps

  8. #8

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    VIC
    Posts
    2,199

    Default

    ha ha my belly is gettin worse!!!!
    More and more has become numb!! Its such a strange feeling....

    Theres no harm is there?? Just the stretching skin???

  9. #9

    Join Date
    Nov 2005
    Location
    QLD
    Posts
    3,068

    Default

    Hi Squishee
    Its just the skin stretching it will not cause any harm

  10. #10

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    VIC
    Posts
    2,199

    Default

    Cool thanks.
    Just weird that the numb area is always pretty cold too.....

    will my entire belly eventually be numb?? I am a big person, and thought I'd have plenty of excess skin to stretch!! lol

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •