Page 8 of 9 FirstFirst ... 6789 LastLast
Results 127 to 144 of 159

Thread: Pregnancy After LT TTC ~ August 2006

  1. #127

    Join Date
    Sep 2004
    Location
    WA
    Posts
    959

    Default

    OMG Shazz Ryan has grown sooo much, very cute


  2. #128

    Join Date
    Oct 2004
    Location
    WA y WA y A WAy
    Posts
    2,161

    Default

    Thanks sheree wow look at your ticker go i pop in every so often to check up on you i can't wait to be waiting in anticipation of your little bundles arrival

  3. #129

    Join Date
    Sep 2004
    Location
    WA
    Posts
    959

    Default

    Yeah I'm closing in on that c/s date, very exciting.......Still surreal IYKWIM

  4. #130
    tiggy Guest

    Default

    Shazz,
    I believe you are right, matching hat and booties. It was such a wonderful outfit. The doctors were pleased i went to so much trouble

    Your bubba boy is SO CUTE!

  5. #131

    Join Date
    Oct 2004
    Location
    WA y WA y A WAy
    Posts
    2,161

    Default

    yeah tiff i have to thank you for lending it to me so often lol
    BTW how are those 2 little cherubs i love that photo in your ticker so so cute

    Sheree i have a wedding on that day so i will definately be thinking of you

  6. #132

    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    1,244

    Default

    (shuffles in wearing dressing gown and slippers)

    "Morning all. Labour vibes, Justine ... LAAAAABOUR VIIIIIIIIIIBEZZZZZZZZZ."

    (shuffles out again)

  7. #133
    Sal Guest

    Default

    (meanders in with birds nest hair and bleary eyes)

    What - no news yet?!?! More vibes for you Justine.

    all, hope all is well

    (sets off to eat breakfast)

  8. #134
    tiggy Guest

    Default

    Checks in after feeding the tribe ...wishing you good strong labour vibes Justine, thinking of you...

  9. #135
    confusedegg Guest

    Default

    <flings door open hoping to find justine here>

    Hi Ladies, I guess Justine not had her little bubs yet.

    Lots of gentle LV's for you Justine. Thinking of you.

    Be back later, to see if any news and more personals. Going shopping with DH & get hair cut.
    Last edited by confusedegg; August 5th, 2006 at 11:12 AM.

  10. #136

    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Sydney, NSW
    Posts
    485

    Default

    Morning lovelies - keep your knickers on - no news. Still some ouchy BH but very irregular.

    Waddles off like a hippo...

  11. #137

    Join Date
    Jan 2005
    Location
    2hrs from Sydney, NSW
    Posts
    1,187

    Default

    Shez lets hope bub moves for u shortly to give u some piece of mind

    Nice names Sheree, my 2nd cuz is Mitchell Jay.

    More labour vibes Justine.

  12. #138
    tiggy Guest

    Default

    pokes head in... oohhh ouchy braxton hicks! I'll take that as a positive!!! LVLVLVLVLVLVLVLVLV to you!

    PS hope you're not going to call that girl of yours Shirley!

  13. #139
    Sal Guest

    Default

    ...pops back in with hopeful expression on face...

    Justine, you're still here?!?! Yep, agree with Tiff, ouchie BHs were my labour starting so hopefully this arvy things will really get moving! More LVs your way...

  14. #140
    tiggy Guest

    Default

    Hi Sal!
    How's your PG going?
    Your ticker is ticking along!!

  15. #141
    Sal Guest

    Default

    Hi Tiff! Yeah 9w already! But no scan yet this pg. So not telling family or anyone til the 12w scan (exactly three weeks away). No symptoms (except moodiness - oh that's normal I forgot!). Technically I don't belong in this thread as wasn't LT TTC this bub. But I lurk, as we all do, to cheer everyone else on!

  16. #142
    tiggy Guest

    Default

    LOL, Know what you mean!
    Cannot seem to drag my sorry backside away from this thread, I just love seeing the success stories.
    Am hanging for Magic next!
    Of course you belong in the thread!
    As I cannot have anymore babies, I will have to live my longings through all of you! (Hope you don't mind too much).

  17. #143
    confusedegg Guest

    Default

    Quote Originally Posted by humphrey
    Morning lovelies - keep your knickers on - no news. Still some ouchy BH but very irregular.

    Waddles off like a hippo...
    LOL... Sending more gentle LV's to you.


    LADIES: I had a bout of dirrhea today and took 2 panadeine with codeine. Can you tell me your opinion if it is safe or not.

  18. #144
    Sal Guest

    Default

    Chris, docs will advise against codeine I think, but DON'T WORRY! Your bub wil be just fine. Maybe see a doc about your diarrhea though!

    Tiff, living pregnancies vicariously is just fine with us preggies! I'm sure I'll be doing the same, I'm *only* (how presumptuous, I wasn't sure I could even fall pg) having 2 kids so this is the last pg for me.

    Tiff your latest ticker pic is just so gorgeous!

Page 8 of 9 FirstFirst ... 6789 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •